Brak połączenia z komputerem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marciecho
    Classic
    • 2013
    • 21
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    Brak połączenia z komputerem

    sziaba, wygląda bojowo
  • robos92
    Classic
    • 2011
    • 8

    #2
    Brak połączenia z komputerem

    Witam mam problem z połączeniem się z komputerem sterowania silnika poprostu nie ma połączenia.. czy to jest wina zimnych lutów zegarów ? Dodam że w lutym znajomy mechanik ostatnio podłanczał się pod komputer aby wykasować "insp" albo "oil"

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Re: Brak połączenia z komputerem

      Zamieszczone przez robos92
      Dodam że w lutym znajomy mechanik ostatnio podłanczał się pod komputer aby wykasować "insp" albo "oil"
      te komunikaty mozna wykasowac bez podłanczania się kompem tj kombinacja przycisków na zegarach
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • robos92
        Classic
        • 2011
        • 8

        #4
        mógł tak zrobić... Czyli jaka może być przyczyna braku połączenia z kompem ? Trzeba sprawdzić czy któryś kabel nie został przecięty ? :|

        Komentarz

        • noswer
          Ambiente
          • 2008
          • 232

          #5
          może najpierw jaki masz interfejs - jak najtańszy z allegro za 20zł to nie koniecznie powód by brać do ręki lutownice - czy wcześniej łączyłeś sie z kompem auta? czy sprawdzałeś tylko na swoim czy też na innych samochodach/interfejsach?

          sam miałem podobny problem - problematyczny okazał się interfejs.

          Komentarz

          • Krzycho-63
            Rider
            • 2007
            • 628
            • Superb II (3T4)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Zamieszczone przez robos92
            Witam mam problem z połączeniem się z komputerem sterowania silnika poprostu nie ma połączenia.. czy to jest wina zimnych lutów zegarów ?
            Zegary nie mają nic wspólnego do połączenia z silnikiem.
            sam miałem podobny problem - problematyczny okazał się interfejs.
            Niekoniecznie-wystarczy czasem odpowiednio ustawić parametry pracy portu.
            Skoda Superb II Ambition
            2.0 TDI CR 170 KM

            https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

            Komentarz

            • jacog
              Rider
              • 2008
              • 420
              • Felicia I (6U1)

              #7
              Krzycho-63, a linia K do ecu nie idzie przez zegary właśnie (albo przez puche immo jeżeli jest osobne ale to w bardzo starych VAGach)?

              robos92, z resztą modułów (ABS czy co tam jeszcze masz) łączy się? Jeżeli nie to możesz sprawdzić czy ktoś nie zrobił zabezpieczenia przeciwko usunieciu immo po kablu czyli nie odciał linii K. Sprawdz po prostu czy jest napiecie miedzy pinem 7 (linia K) a masą (4 lub 5) na złączu diagnostycznym.

              Komentarz

              • robos92
                Classic
                • 2011
                • 8

                #8
                byłem na stacji kontroli pojazdów i pracownik wcale nie mógł się połączyć z moim komputerem (poprostu nic nie wykrywał) sprawdzał w innym samochodzie i wszystko mu działało ale u mnie nie dało się połączyć samochód kupiłem we wrześniu od 1 właściciela i nie podłączałem sie do kompa..Może gdzieś jest kabel przerwany...trzeba było by sprawdzić okablowanie :wink:

                Komentarz

                • jacog
                  Rider
                  • 2008
                  • 420
                  • Felicia I (6U1)

                  #9
                  robos92, no to miernik w łape i sprawdz co ci napisałem. A pracownik stacji kontroli pojazdów to mogł się równie dobrze łączyć jakimś testerem OBD (bo chyba mają wymóg posiadania) a nie Vagcomem.

                  Komentarz

                  • Krzycho-63
                    Rider
                    • 2007
                    • 628
                    • Superb II (3T4)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez jacog
                    Krzycho-63, a linia K do ecu nie idzie przez zegary właśnie (albo przez puche immo jeżeli jest osobne ale to w bardzo starych VAGach)?
                    Idzie,ale przy założeniu,że immo jest sprawne to jest bez znaczenia.
                    Zamieszczone przez jacog
                    Jeżeli nie to możesz sprawdzić czy ktoś nie zrobił zabezpieczenia przeciwko usunieciu immo po kablu czyli nie odciał linii K.
                    Może tak byćin 25 z licznika na pin 7 DLC-powinna być ciągłość.
                    Skoda Superb II Ambition
                    2.0 TDI CR 170 KM

                    https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                    Komentarz

                    • agrala
                      Rider
                      • 2011
                      • 397

                      #11
                      Licznik nie ma nic do braku diagnozy sterownika silnika.
                      Immo jest w liczniku a nie w osobnej puszcze i tu nie blokuje komunikacji z silnikiem.
                      Zobacz zcy mozna polaczyc sie z czyms innym - moze to wina kabla
                      Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                      Emulator czujnika poziomu oleju G266
                      Napraw sterowników AIRBAG

                      Komentarz

                      • semen121
                        Classic
                        • 2012
                        • 5

                        #12
                        Witam.

                        Panowie u mnie ten sam problem, z tą różnicą że imobilazjer został zablokowany.

                        Łacze sie z ABS-em, łącze z zegarami, nie łącze z silnikiem.

                        Vag sprawny.

                        Jakieś porady?
                        Pozdrawiam

                        Albert

                        Komentarz

                        • Krzych
                          Rider
                          • 2005
                          • 671

                          #13
                          Zamieszczone przez semen121
                          Witam.

                          Panowie u mnie ten sam problem, z tą różnicą że imobilazjer został zablokowany.

                          Łacze sie z ABS-em, łącze z zegarami, nie łącze z silnikiem.

                          Vag sprawny.

                          Jakieś porady?
                          W wartościach licznika widzi prawidłowo klucz?
                          Może być również uszkodzona linia diagnostyczna pomiędzy sterownikiem silnika a licznikiem lub sam licznik uszkodzony, ostatnio miałem taki przypadek.
                          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                          www.chiptuning.katowice.pl
                          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                          Komentarz

                          • agrala
                            Rider
                            • 2011
                            • 397

                            #14
                            Jaki masz błąd w liczniku?
                            Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                            Emulator czujnika poziomu oleju G266
                            Napraw sterowników AIRBAG

                            Komentarz

                            • skoda1
                              Classic
                              • 2012
                              • 1

                              #15
                              Witam! Ja mam to samo, odczytuje ABS, ale nic więcej! Nie pokazuje żadnych wartości pracy sinika. Mam problem z odpaleniem silnika ,(bardzo ciężko pali,na biegu jałowym obroty wariują, czasem gaśnie silnik. Mechanik wpiął się do złącza a tam, nic!!!! Widzi tylko ABS. pomóżcie!!!

                              Komentarz

                              Pracuję...